lørdag den 24. april 2010

Køb billig macbook

Macbook hvad kan man sige?.. den er flot! og selvom jeg normalt er en pc mand, så ønsker kæresten..well!..og jeg da sådan en fætter.

Desværre lever Mac ikke helt op til de behov jeg har, jeg spiller nemlig pc spil og her kan Mac så ikke følge med. Men omvendt så kommer vi ikke uden om at designet er i top.

Jeg overvejer kraftigt at købe denne Macbook.. og på nettet har jeg fundet den til 7.149,00 kr. hvilket for mig lyder som en fair pris og jeg har tjekket den på Pricerunner - pricerunner er et onlinesite hvor man ken tjekke prisen på de produkter man godt kunne tænke sig at købe. Jeg skriver noget mere om denne side senere.

Du kan købe din Macbook her: Pixmania

Så må vi jo håbe at kæresten bliver glad..

Nå men det var også bare en lille indskydelse.. jeg smider snart nogle flere vejledninger og anbefalinger ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar